دانلود جدیدترین ها
تبلیغات دانلود نرم.افزار عـکس آنتی ویروس و ....




تاریخ: سه شنبه 28 تير 1390برچسب:,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 

دانلود DJ Studio Pro تجربه ای ساده برای ویرایش موزیک ها


 

میکس و ویرایش صدا هرچند به عنوان یک شغل مطرح بوده و بسیاری از آن به عنوان یک کار حرفه ای یاد می کنند اما بسیاری از کاربران مبتدی هم می توانند با کمی حوصله و دقت حداقل موزیک ها و فایل های صوتی خود را ویرایش کنند. DJ Studio Pro یکی از نرم افزارهایی است که می تواند کمک کند تا حتی کاربران مبتدی در این زمینه هم بتوانند کار میکس و ویرایش و تدوین فایل های صوتی را با انبوهی از قابلیت ها انجام دهند. این تدوین گر حرفه ای که امکان پخش و اجرای تقریبا تمامی فرمت های صوتی را هم داراست قابلیت ویرایش موزیک ها با تمامی ابزار لازم را به کاربران می دهد. محیط کاربری بسیار جذاب و زیبا و البته بهینه شده کمک زیادی می کند تا کاربران بتوانند راحت تر از آنچه فکرش را می کنند به تمامی گزینه ها دسترسی پیدا کنند.
وجود افکت ها و کلیپ های صوتی متعدد ، امکان از بین بردن نویز صدا ، هماهنگی با Playlist ها ، امکان اجرای فایل های صوتی موجود برروی دیسک های صوتی ، تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر و ده ها قابلیت دیگر امکاناتی هستند که DJ Studio Pro در خود جای داده تا کاربران را برای یک تدوین حرفه ای اما ساده یاری دهد. نسخه کامل این ابزار مفید آماده شده تا شما کاربران با دانلود این ابزار ساده و سبک نسبت به قابلیت ها ویرایش و تدوین فایل های صوتی را تجربه کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:ویرایش فایل های صوتی,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

نرم افزار Registry Fast 5.0 نرم افزار بسیار مفیدی برای تعمیر و بازسازی قسمتهای آسیب دیده رجیستری میباشد. زمانیکه شما بر روی سیستم خود برنامه های متفاوتی را نصب میکنید رجیستری شما دائما در حال رشد یا اصطلاحا افزایش شاخه میباشد. بدین معنا که هر زمان شما برنامه ای را بر روی سیستم خود نصب میکنید یک فایل اجرایی برنامه بر روی شاخه ای از رجیستری می نشیند و زمانیکه شما برنامه را پاک میکنید این مسیر بر روی رجیستری باقی میماند و در واقع باعث کند شدن عملکرد سیستم شما میشود. نرم افزار Registry Fast تمام تمامی فایلهای اضافی و بلا استفاده را به طور خودکار یافته و آنها را از روی سیستم حذف میکند و رجیستری را دفراگ کرده و در واقع به سیستم عامل عمری دوباره میدهد.


برخی از ویژگی های Registry Fast 5.0 :
بهینه سازی سرعت و عملکرد سیستم
بازیابی توان اولیه رجیستری
پشتیبانی و حذف خودکار
حذف فایلهای DLL غیر ضروری
سازماندهی فایلهای مورد نیاز ویندوز در هنگام روشن کردن
پاک کرن History اینترنت اکسپلورر
جلوگیری از قفل شدن برنامه ها
اجرای برنامه هابی کاربردی به صورت منظم
راحتی در استفاده
آپدیت شدن اتوماتی
 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 14 تير 1390برچسب:,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

توقف کنید! نرم نشان دهنده بهترین حفاظت آنتی ویروس رایگان در حال حاضر موجود در بازار. این نسخه رایگان است برای استفاده غیر تجاری و خانه. از ویژگی های آن عبارتند از :
ضد جاسوس افزار ساخته شده است در....


 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 14 تير 1390برچسب:جدیدترین آنتی ویروس,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

1. ساخت تم : برای این کار برنامه ی note pad را باز کرده و مطالب زیر را در آن کپی کنید.

     [[Theme]
DisplayName=Bing 

بقيه در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 

پخش تمام فایل های مالتی مدیا با KMPlayer 3.0.0.1440 Final

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید . نرم افزاری که در عین کارآیی بالا ، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن ها به شمار می آیند . اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 5 تير 1390برچسب:مدیا پلیر, مدیا,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 

 

این روزها تقریباً هرجا که پا بگذارید، تعداد زیادی فایل صوتی و تصویری می‌بینید که برای دانلود گذاشته شده‌اند و ممکن است شما هم از روی نیاز یا کنجکاوی آن‌ها را دریافت نمایید. مطمئناً برایتان پیش آمده که فایلی را که دانلود کرده‌اید نتوانید با هیچ Playerی اجرا کنید؛ خیلی‌ها این فایل‌ها را از روی رایانه پاک می‌کنند: فایلی که نشود اجرایش کرد، به دردی نمی‌خورد؛ مگر آنکه یک برنامه به آن نیاز داشته باشد. این برخورد کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد تا قبل از اینکه نرم‌افزار K-Lite Mega Codec Pack را شناخته باشید.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 5 تير 1390برچسب:مدیا پلیر, مدیا,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

  

 

ESET Smart Security 5.0.84.0 RC


امروزه برقراری امنیت یک سیستم به عنوان یکی از مهمترین مسائلی می باشد که مدیر یک سیستم به آن فکر می کند. وجود نرم افزارهای جاسوسی مختلف در اینترنت ، حملات مداوم هکرها به سیستم های کامپیوتری که در آن ها از اطلاعات مهمی نگهداری می شود ، ایجاد امنیت داخلی و …. همگی از مواردی می باشد که موجب می شود تا کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف این امنیت را برای خود برقرار نمایند. نرم افزارهای مختلفی را می توان در این زمینه یافت ، نرم افزارهای کوچک و بزرگی که هر یک از آن ها قادرند تا به خوبی از انجام وظیفه محول شده به خود به خوبی برآیند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 4 تير 1390برچسب:,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 

پنج برنامه کاربردی برای ساختن دسکتاپ ویندوز ۷

بخودی خود دسکتاپ ویندوز ۷ هیچ کمبودی ندارد. اما برای توسعه نرم افزار های رایگان، هیچ بهانه ای برای تنظیم نشدن عالی، هک کردن، و دیگر اصلاحات ممکن در برروی صفحه نمایش شما وجود ندارد. و اضافه نمودن برنامه های کاربردی جدید بر روی دسکتاپ چندان مشگل تر از اضافه کردن آن برنامه هایی که در سیستم اجرایی کامپیوتر تان موجود است، نیست. کار مشگل یافتن نرم افزاری است که قابلیت جابجایی با برنامه های نرم افزاری موجود شما را داشته باشد. سرانجام، آخرین کاری که شما می خواهید انجام دهید اینکه برنامه های اربردی رایگانی نصب می کنید که می بینید ای وای وضعیت دسکتاپ تان حتی از قبل هم بی ریخت تر و بدتر شده است .




ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 4 تير 1390برچسب:,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 

  

 

 

مايكروسافت يك وبكم جديد به بازار عرضه كرد كه داراي كيفيت HD استو تصاوير ضبط شده توسط آن به ميزان قابل توجهي باكيفيت است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

                                   

                               Kaspersky Security Suite CBE 11 En Incl Key | 130.67 MB

  
 نرم افزار Kaspersky Open Space Security Suite 2011 Includes Keys قابلیتها و فناوری های جدیدی برای شناسایی هر چه بهتر و ازبین بردن تهدیدها به کار گرفته شده است و نیز محیط گرافیکی واسط کاربر آن نیز بگونه ای طراحی شده است که حتی کاربران مبتدی و کسانی که برای اولین بار با این نرم افزار آشنا می شوند، نیز بسادگی خواهند توانست از ویژگی های آن استفاده کامل را برده و سیستم خود را همانند دژی مستحکم در برابر نواع تهدیدهای رایانه ای محافظت نمایند.  نرم افزار Kaspersky همانند ستون فقرات سیستم امنیتی رایانه شما می باشد، که سطح حفاظتی کاملی را برای رایانه شما دربرابرطیف وسیعی ازانواع تهدیدهای اینترنتی روزافزون مانند ویروسها، تروجانها، کرمهای رایانه ای، روت کیت ها، بات ها، بد افزارها و نرم افزارهای مخرب فراهم می آورد. البته نرم افزار آنتی ویروس به تنهایی حفاظت در سطح امنیتی پایه یا Basic را برای سیستم شما فراهم می آورد.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 130
بازدید هفته : 182
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 20244
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1