دانلود جدیدترین ها
تبلیغات دانلود نرم.افزار عـکس آنتی ویروس و ....

 

 

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است...



ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 

وجود ویروس های فراوانی که هر دقیقه بر تعداد آنها افزوده می شود نصب یک آنتی ویروس مطمئن ضروری است . برخی افراد با وجود اینکه می دانند آنتی ویروس بسیار نرم افزار مناسبی برای حفاظت از اطلاعات شخصی می باشد اما در رایانه شان را که بنگریم هیچ آنتی ویروسی نیست و این دسته از افراد به Firewall ویندوز بسنده کرده اند و فکر می کنند که این ابزار ویندوز در برابر ویروس ها و تروجان ها ایستادگی می کند . اما آنها باید بدانند تروجان یک فایل جاسوسی می باشد که توسط هکر و با توجه به نیازی که برای دریافت اطلاعات از قربانی دارد آماده میشود و برای قربانی فرستاده میشود. هکر با توجه به نیاز های خود به اطلاعات قربانی این تروجان را ارسال میکند این اطلاعات میتواند شامل پسورد ایمیل یا ایدی قربانی , اشتراک اینترنت (اکانت) , نام و پسورد کامپیوتر قربانی و … باشد . همه ی ما اطلاعات شخصی زیادی در رایانه مان داریم که همواره از آنها به طرق مختلف حفاظت می کنیم . پس لازم است یک آنتی ویروس قدرتمند نصب نماییم . با وجود آنتی ویروس های فراوان که هر کدام قابلیت های خاص خودش را دارد که دیگری فاقد آن است ، این سردرگمی در بین افراد دیده می شود که از چه نرم افزاری استفاده نمایند . تک سافت در ادامه یکی از معتبرترین آنتی ویروس های جهان را به شما معرفی می کند . نام این نرم افزار امنیتی قدرتمند BitDefender Antivirus می باشد . BitDefender Antivirus یکی از بهترین آنتی ویروس هاست که با وجود آن در رایانه تان و آپدیت روزانه یا حداقل هر ۳ روز یک بار آن نگرانی از بابت ویروس ها و تروجان ها نخواهید داشت . می توانید این نرم افزار امنیتی قدرتمند را از دانلودها به صورت رایگان دریافت نمایید .

ویژگی های کلیدی نرم افزار BitDefender AntiVirus Pro 2012 Build 15.0.34.1416 Final:
- امکان اسکن کامل و دقیق هارد برای پیدا کردن ویروس
- حذف خودکار ویروس ها به هنگام شناسایی آنها
- قابلیت زمان بندی برای به روز رسانی و اسکن رایانه
- امکان ویروس کشی حافظه های خارجی نظیر فلش مموری ها
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند
- زمان بروز رسانی کوتاه
- سازگار با ویندوز های مختلف
- کاربرد آسان
- و …


ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

  

 

ESET Smart Security 5.0.84.0 RC


امروزه برقراری امنیت یک سیستم به عنوان یکی از مهمترین مسائلی می باشد که مدیر یک سیستم به آن فکر می کند. وجود نرم افزارهای جاسوسی مختلف در اینترنت ، حملات مداوم هکرها به سیستم های کامپیوتری که در آن ها از اطلاعات مهمی نگهداری می شود ، ایجاد امنیت داخلی و …. همگی از مواردی می باشد که موجب می شود تا کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف این امنیت را برای خود برقرار نمایند. نرم افزارهای مختلفی را می توان در این زمینه یافت ، نرم افزارهای کوچک و بزرگی که هر یک از آن ها قادرند تا به خوبی از انجام وظیفه محول شده به خود به خوبی برآیند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 4 تير 1390برچسب:,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

برای اولین بار در ایران دانلود ESET Sercurity 2011 Finalبه صورت

 

اورجینال و تمام ورژن ها با حجم 2GB

NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از کمپانی Eset است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میکند.

شرکت Eset، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است،

در واقع این
نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است.

Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص
ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشکوک به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء کار میکند، این امضاء ها به صورت خودکار در قالب فایل های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران DialUp) به روز رسانی میکند.

زیبایی این
برنامه بیشتر در این امر است که توانسته کارایی عالی را با حجم کوچک و ساختار ساده و بدون کمترین اختلال، در هم آمیزد.

Nod32 برای آن دسته از کاربرانی که از نصب
نرم افزار های امنیتی بزرگ (که عملا از قدرت و کارایی سیستم می کاهند و کاربر را سوال پیچ میکنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراکه این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

این
برنامه قادر است تک تک درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی کرده و حتی در حین مرور اطلاعات کامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را بصورت خودکار به اطلاع شما برساند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:جدیدترین آنتی ویروس,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 130
بازدید هفته : 208
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 20270
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1