دانلود جدیدترین ها
تبلیغات دانلود نرم.افزار عـکس آنتی ویروس و ....

 

 

در این ساعت از سایت نرم افزاری دانلود رایگان نسخه جدید اپلیکیشن B-Messenger Video Chat را برای شما کاربران آماده کردیم. این برنامه اندروید چت تصویری که مخصوص پلتفورم اندروید است شما را قادر میسازد تا با دوستان خود تماس مکالمه گوشی و گفتگوی تصویری داشته باشد. همچنین کنترل کامل اکانت فیسبوک بوسیله این اپلیکشن و گفتگوی زنده بصورت تصویری با دوستان از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار است.

B-Messenger Video Chat 1.1.3 Android App - نرم افزار اندروید چت تصویری

ویژگی های نرم افزار گفتگوی تصویری

  • برقراری تماس تصویری
  • ایجاد گفتگوی تصویری
  • مدیریت کامل اکانت فیسبوک همراه با گفتگوی تصویری با دوستان
  • نیاز به اندروید 2.2 به بالا


ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 

توسط برنامه Smart App Protector میتوانید برای اجرای نرم افزار های گوشی یا تبلت آندروید خود یک پسورد یا الگوی خاص اختصاص دهید و از دسترسی افراد غریبه به آن ها جلوگیری کنید. همچنین عمل دیگر آن پیشگیری از خاموش شدن صفحه نمایش هنگام اجرای برنامه و همچنین عدم رخ دادن عمل Auto Rotate یا چرخش خودکار است. نوع کار آن به وضوح در عکس بالا قابل مشاهده است.



ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 

نسل بعدی ظاهر برای گوشی آندروید شما با SPB Shell 3D به ارمغان خواهد آمد. به جز ظاهر فوق العاده برنامه میتوان به اجرای روان روی اکثر پردازنده های موجود و وجود ویجیت های سه بعدی نیز اشاره کرد. با همه این ها نمیتوان مصرف بیشتر از منابع گوشی و باتری را در هنگام استفاده از آن نادیده گرفت. برای اجرای نرم افزار باید به نسخه آندروید ۲٫۱ و بالاتر مجهز باشید. برای دانلود به ادامه مراجعه کنید.

 


ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 

FasterDownloads یک نرم افزار بهینه سازی دانلود برای آندروید است. این برنامه محدودیت های دانلود پیش فرض آندروید را حذف کرده و با استفاده از روش چند تکه کردن فایل سرعت دریافت آن را بالاتر میبرد. توضیح دیگری قابل ذکر نمیباشد و باید از آن استفاده کنید تا به قدرتش پی ببرید.



ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 

برنامه ویژه و کاربردی بنام winamp pro برای آندروید

نرم افزار کاربردی winamp pro یکی از قدرتمند ترین پلیر برای کامپیوتر است که به تازگی شرکت نرم افزاری Nullsoft برای سیستم عامل اندروید هم این نرم افزار ویژه را بیرون داده تا دارندگان اندروید با استفاده ازاین نرم افزار در گوشی خود با کیفیت بالایی که برخوردار است این پلیر از موسیقی خود لذت ببرن همرا با این که این برنامه قدرت پخش تمام پسوندهای صوتی را دارا میباشد دانلود کنید و نهایت کیفیت پخش موسیقی را بچشید.


ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 130
بازدید هفته : 226
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 20288
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1