دانلود جدیدترین ها
تبلیغات دانلود نرم.افزار عـکس آنتی ویروس و ....

 تیغ های مخفی را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان را نابود کن…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان Assassin's Creed به ذهن نیاید عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را برای هواداران خود به وجود آورد و یوبی سافت سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی کمی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند. در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد. الطایر اولین شخصیت اصلی ساخته دست استدیو Ubisoft Montreal برای سری Assassin’s Creed می باشد، وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد. همه این جنگ ها بر سر Apple of Eden (سیب بهشتی) می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توان قدرتی ماورائی بدست آورد. از این رو شخصی به نام Desmond Miles در زمان حال بازیچه دست سودجویان می شود زیرا آن ها نیز از وجود این وسیله با خبر هستند و قصد دارند به وسیله دستگاهی به نام Animus و استفاده از دزموند، مکان فعلی سیب بهشتی را بیایند. حال چرا Desmond Miles ؟ جواب این است که او یکی از نوادگان الطایر می باشد و از این رو می تواند در این راه طعمه خوبی برای سودجویان باشد. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

 

 


 

 


ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 Orcs Must Die یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی توسط شرکت Robot Entertainment طراحی شده است.این بازی دارای سبک اکشن میباشد که شیوه آن به صورت ۳بعدی و استراتژِیک میباشد.این بازی با حجم کمتر از ۲ گیگابایت عرضه شده است که بر خلاف کم حجم بودن آن دارای گرافیک بالا با مراحل زیادی میباشد.شما در این بازی باید با استفاده از شمشیر و وسایل جادویی دیگر از قلعه خود محافظت کنید و نگذارید قلعه به دست بیگانگان سپرده شود پس جهت حفظ قلعه باید با دقت کامل از قلعه محافظت کنید.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

orcs must die cover small دانلود بازی Orcs Must Die برای PC

 

 

 



ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

دانلود بازی محبوب و کمیاب Psi Ops: The Mindgate Conspiracy

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی + کرک :.

.: نسخه Rip ( کم حجم ) + نسخه Full ( کامل ) :.

بازی Psi Ops: The Mindgate Conspiracy یکی از محبوب ترین ها می باشد که به جرأت می توان گفت گیمرهای بسیاری در جستجوی آن هستند. این بازی زیبا توسط کمپانی Midway Games حمایت یافته و کمپانی ZOO Digital حق نشر و توسعه آن را برعهده گرفته است. ژانر اکشن و تخیلی در بازی حکمفرماست و صحنه های فوق العاده را در این بازی مشاهده خواهید کرد که نمونه آن را در هیچ بازی ندیده اید. داستان بازی بدین شرح است که ارتشی از انسان های عجیب و غریب و موجودات خاص خطرناک به یک پایگاه بزرگ نظامی حمله کرده و پایگاه را تصاحب می کنند، Nick ( کاراکتر اول بازی ) هم مثل بقیه دستگیر می شود ولی با تلاش و فریب موفق به فرار می شود، و حال قصد دارد تا پایگاه و قلمرو نظامی را بازپس گیرد. جالب ترین نکته در این بازی وجود نیروهای مافوق بشری است، بدین ترتیب که نیک با دست خود و بدون لمس کردن می تواند اجسام و موجودات را جابجا کرده و یا آنها را نابود کند، می تواند روح خود را به قالب جسم دیگری انتقال دهد. گفتنی است که این ویژگی های فوق بشری به دلیل وجود ماده ای ناشناس در خون نیک می باشد که باعث جهش یافتن و قدرتمند شدن وی می شود. انواع سلاح های سرد و گرم، و دیگر تجهیزات جنگی در اختیار نیک می باشد که به شما در نابودی دشمنان کمک خواهد کرد. بازی دارای گرافیک خوبی است و همچنین صداگذاری طبیعی و مهیج از دیگر ویژگی های این بازی است. طبق درخواست مکرر کاربران عزیز، هر دو نسخه Full و Rip را به طور جداگانه آماده کرده ایم تا همه کاربران بتوانند این بازی را تجربه کرده و از اجرای آن لذت ببرند. می توانید این بازی زیبا برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,بازی کامپیوتر,بازی و ,,,,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

.:  نسخه فشرده شده Skidrow + کرک :.

Warhammer 40,000 – Space Marine عنوان جدیدی از سبک بازی های RTS است و توسط کمپانی Relic Entertainment منتشر شده است. حق نشر این بازی مهیج برعهده شرکت صاحب نام THQ می باشد. داستان بازی مربوط به هزاره ۴۱ ام بوده و گیمر را وارد دنیایی سراسر تخیل و شگفتی ها می کند که در آن به عنوان یک تفنگدار دریایی برای نجات زمین وارد دنیای مبارزات بی رحمانه می شوید. گروهی که شما در آن وارد عملیات می شوید Space marines نام دارد و گروه رقیب که قصد نابودی دارند Chaos Space Marines نامیده می شوند. از مهمترین ویژگی های این بازی امکان ارتقاء بازیکن و سلاح های آن می باشد در بازی سلاح های متعددی همچون چکش های سنگین، اره های مرگبار برقی و سلاح های سهمگین و نابودگر دیده میشود که می توانید در هر مرحله این اسلحه ها را ارتقاء داده و مبارز خود را مجهزتر کنید. وارد یک دنیای متفاوت از جنگ بین بیگانگان و محافظان خواهید شد و باید گروه پیروز در میدان باشید. نسخه فشرده Skidrow این بازی درخواستی را که هیچ حذفیاتی در آن صورت نگرفته و فقط تحت شرایط خاصی بازی فشرده شده است را از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,بازی کامپیوتر,بازی و ,,,,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Hard Reset 2011

.: نسخه Skidrow + کرک :.

Hard Reset عنوان جدیدترین بازی استدیوی Flying Wild Hog می باشد که یک FPS واقعا هیجان انگیز می باشد و در سبک فضایی (cyberpunk) تیراندازی اول شخص است که منحصرا برای PC ساخته می شود. سرگرد فلچر در شهر Bezoar حاضر می شود و باید مانع انقراض زمین و نابودی شود، گروهی ناشناخته قصد تخریب زمین و نابودی دارند و باید با تمام قدرت در برابر آنها ایستادگی کنید. سلاح های این بازی یکی از مدرن ترین ها می باشد که با محیطی تخریب پذیر باعث شده است تا بعضا این بازی را Crysis جدید بنامند. گرافیکی پویا و قدرتمند در بازی دیده می شود و رنگ بندی های واقعا فضایی به چشم می خورد که در جای خود نوآوری محسوب می شود. گیم پلی فوق العاده عالی که گیمر را مجذوب خواهد کرد. هم اکنون می توانید نسخه معتبر Skidrow این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...



ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

Serious%20Sam%20HD%20The%20Second%20Encounter دانلود بازی سام جدی HD برخورد دوم Serious Sam HD: The Second Encounter 2010

 سال : ۲۰۱۰ | بازی pc | توسعه دهنده : Croteam | ناشر : دولوپر دیجیتال | ۲٫۲ GB
ژانر : اکشن (تیراندازی) /  ۳D / اول شخص

 

ماجراهای سریوسام ، یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین بازی های قدیمی و هیجان انگیز میباشد.قطعا تمامی بازی خور ها تجربه یکی از نسخه های این بازی را دارند.برای این لحظه نسخه Serious Sam HD: The Second Encounter را برای دانلود آماده کرده ایم.این بازی توسط گروه Devolver Digital منتشر و توسط استودیوی Croteam ساخته و حمایت شد. سبک کلی این بازی اکشن می باشد و از موتور گرافیگی Serious Engine 3 نشات می گیرد.وجود کاراکتر های جذاب و اندکی ترسناک بازی را بیش از پیش زیباتر کرده است.این نسخه از بازی دارای کیفیت تصویر HD میباشد که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد.سام ماجراجو بازگشته تا بیگانگان را از میان بردارد. Serious Sam HD: The Second Encounter برگرفته شده از همان نسخه ابتدایی بازی میباشد با این تفاوت که شاهد گرافیک فوق العاده بالایی میباشیم.البته ناگفته نماند که نسخه ای که ما برای شما کاربران محترم آماده کرده ایم نسخه ریپک بوده و دارای ویژگی های قابل توجه ای میباشد که در ادامه به آن ها اشاره میکنم:

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...



ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 130
بازدید هفته : 146
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 20208
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1